Att vara eller icke vara, jahapp.

Publicerad 2013-10-30 00:19:04 i Allmänt,

Hejhej.
Hur mår ni? jag kan i alla fall säga att jag är så fruktansvärt trött att det känns som att jag skulle behöva tandpetare för att hålla upp mina ögon. Sitter och väntar på att min man ska komma hem så att jag äntligen ska få kolla på greys anatomy igen. Vi kollar ju tillsammans så det blir lite svårt när han inte är hemma.
Well well. Har ganska mycker planer nu i veckan vilket känns väldigt bra. 
Igår var jag och tog en AW med Erica, det var verkligen sjukt längesedan vi träffades och det var jättemysigt att få träffa henne igen. Idag har jag jobbat. Inte alls lika roligt. Men imorgon är jag ledig, känns faktiskt helt sjukt när jag tänker på att jag faktiskt inte behöver göra någonting imorgon. WIIIHOOOO.
Ska in till stan och möta upp david efter jobbet och sen antagligen gå på bio med My efter det. På torsdag blir det lite myskväll med Jon och David. Och på lördag ska jag hem till My och spela in podcast och senare på kvällen även gå ut också. Ser ut som en helt okej vecka i alla fall. 
Nu vet ni vad jag har att göra i alla fall ifall det är någon som undrar ahha. Annars är allt gött. Väntar på att få besked från SU om jag kommer in på programmet jag har sökt. Hoppas hoppas hoppas. Är så trött på att jobba just nu så att jag håller på att spy. Jaja. nu har jag babblat tillräckligt. PuSS
 
Kollade på att vara idag. Faktiskt att rekommendera. Trodde verkligen inte att jag skulle gilla det men ändå satt jag där fastklistrad. Plus att jag älskar björn. heheheheh. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela