changing of the seasons

Publicerad 2013-10-23 10:42:32 i Allmänt,

God morgon allesammans!
Idag är jag ledig. SKÖNT med stora bokstäver.
Sitter och väntar på ett paket från nelly eftersom dom har superduperrea! Beställde hem en jättefin märkeskavaj och en skjorta för tre hundra spänn. Tror kavajen kostade 1000 kr innan. Det är bäst när man fyndar. Annars ska jag inte göra så mycket idag. 
 
Vet att jag lovade er en videoblogg på mitt kära hem men har inte hunnit fixa en än. Men det kommer,  jag lovar er. Jag har förövrigt blivit helt jävla galen i greys anatomy igen. Vilket inte är så konstigt efter som jag faktiskt är benägen att säga att det är den bästa serien som någonsin skapats. Yes nu är det ute. Känns skönt. 
MEN jag är gärna öppen för tips på nya serier. Här nedan kommer några av mina favvoriter.
MEN VILKA ÄR ERA? Kommentera och ge tips. 
 
Greys anatomy 
 
gossip girl
 
skins
 
how i met you mother
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela