Det här vet du inte om

Publicerad 2013-10-08 00:22:00 i Allmänt,

ÄNTLIGEN i sängen. 
Helt sjukt hur skönt det kan vara att bara kasta sig i mysiga täcken, kuddar och lakan. Jag började precis tänka på hur det skulle vara att inte ha någon säng. Att liksom inte kunna mysa in sig i härliga duntäcken och känna doften av nytvättat. Helt jävla sjukt att det faktiskt finns människor i världen som aldrig får sova här i min säng. Eller ja det finns det väl i och för sig ganska många som inte får. Haha. 
Hur livet leker egentligen kan vi ta någon annan gång. Förhoppningsvis finns ni fortfarande kvar, ni som en gång blev statistik på min blogg. Och förhoppningsvis har ni absolut inte koll på what's going on liksom.
Den största anledningen till varför jag har startat upp den här bloggen igen är för att:
 
  1. Jag har köpt en Macbook air. 
  2. Jag skriver så jävla snabbt på den här datorn.
  3. Jag skriver så jävla bra på den här datorn.
  4. Jag älskar den här datorn.
  5. Jag har inget bättre för mig.
 
Nu ska jag gosa ner mig brevid min prins. Vi ska kolla på kockarnas kamp, ja jag vet.. klockan är tjugo över tolv och kockarnas kamp är egentligen ganska mobbat. Men men. TJAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela