how to do it

Publicerad 2013-10-19 17:58:36 i Allmänt,

Nämen tjenare. 
Jahapp, nu var det lördag igen. SKÖNT. Jag ligger nämligen svinbakis här i min soffa och myser bara. Har ätit min favvorätt och har köpt en massa mys och ska mysa ner mig med min man och kolla på film hela kvällen. Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Men kanske blir fotografiska?
 
Ett nytt avsnitt av våran podcast ligger nu ute på itunes. Om ni inte vet hur ni ska gå in och lyssna på den är det bara att ladda ner podcaster appen till mobilen och söka på my och felicia. Där hittar ni oss. I Detta avsnitt skrattar vi mest, men det är ju för väl att det inte är tvärtom. Hoppas ni alla går in och lyssnar. Puss på er. 
 
 
Kommer även att ladda upp avsnitten här. Men detta blir när jag förstår hemsidan dom ligger på haha. Är inte så himla teknisk. Nu ska jag fortsätta kolla på american idol. MOHAHAHAHA.

Kommentarer

Postat av: mimi

Publicerad 2013-10-20 23:34:42

Alltså jag älskar eran poddis! Skrattade så jag fällde en tår när du langa din vackra opera sång <3 så jävla random o underbart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela