Love is a price

Publicerad 2013-10-11 20:02:25 i Allmänt,

Äntligen i min säng. är helt jävla slut, jobbar ihjäl mig. Verkligen. 
Men jag ska inte klaga eller vad säger ni? Väntar just nu bara på att min man ska komma och för den delen att idol ska börja. Fy fan vad taggad jag är. Idag har vi spelat in podd!!! ÄR NI TAGGADE?!
Det är jag. 
 
Till lite tråkigheter. VÄLDIGT VIKTIGA SÅDAN. Ni måste, och då menar jag måste gå in och kolla på klippet om Ibbe. För er som inte vet är det en 18 årig kille som håller på att bli utvisad ur sverige till ett "hemland" han endast bott i tills han var sex månader gammal. Vi måste hjälpa Ibbe att få stanna kvar i sitt riktiga hemland, här där han har sin familj, sina vänner, skolan han går i, fotbollslaget han spelar och allt som har med hans liv att göra. Ni hittar klippet här, och ni har namninsamlingen här
VIKTIGT VIKTIGT. 
 
Men till något roligt. NU BÖRJAR IDOL. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela