LOVE

Publicerad 2013-10-16 19:58:52 i Allmänt,

God kväll. 
Jag var hos doktorn idag och det visade sig att jag hade för lågt blodtryck samt blod och järnbrist. Vilket inte är så bra. Men har nu fått medicin och ska vara borta från jobbet fram tills nästa tisdag. Käänns skönt.
Imorgon är det tjejgruppen. Vilket är så hiiiiimla mysigt så jag dör. Känns skönt att komma iväg imorgon. så att jag slipper ligga hemma hela dagen. 
 
Har för övrigt blivit TOKIG i greys anatomy igen. Det har ju börjat och jag känner bara såhär för er som kollar på detta att: ÄR INTE MERDITH OCH DEREK DET PERFEKTA PARET?!
Alltså typ det paret som man vill vara när man typ är i deras ålder. Dom bara pussas och myser och har sex och är bara fett jävla lyckliga. Så himla gulliga. Well well.
 
Har städat jättefint i hela lägenheten. Och tänkte att i nästa inlägg jag skriver kommer det att vara en videoblogg där jag tar er på en rundtur. KUL VA?! Jajamensan. Men tills dess får ni nöja er med den här. Och känna vad jag känner..... En jävligt bra scen. Då allting kanske inte var så bra. MEN ÅÅÅÅÅÅH...LOVE.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela