My och Felicias POOOOODCAAAAAAASTTTTTTTTT

Publicerad 2013-10-11 16:05:35 i Allmänt,

TJÄNARE.
Ligger just nu faktiskt i Mys säng helt jävla själv. Blev inget inlägg igår pga att jag jobbade från klockan 6-15 och sedan åkte och hade tjejgrupp i sturebyskolan och var inte hemma fören typ åtta. Kul.
Livet just nu är ganska bööööökigt. Mycket att göra och jag är för det mesta bara trött. Jobbar, jobbar och jobbar.
Både på fritid och på jobbet. Men det börjar ju hända saker, vilket känns skönt.
 
För er som har missat så har våran podcast nu en sida på facebook, ni hittar den här
Det har även hänt en annan mycket rolig grej. Jo ingen mindre än Hannah Widell har kommenterat och gillar våran sida. känns helt sjukt, men vi är så glada. 
 
Aja. nu ligger jag alltså och väntar på My hemma hos My haha. Vi ska spela in podcast och sen ska jag åka hem och bara ta det lugnt. Egentligen skulle jag ha åkt hem till Bella på födelsedagsmiddag men det blir tyvärr inte så pga lite personliga saker. Jaja. ska kolla lite girls på Mys dator och sen kommer hon väl hit snart antar jag. PÖÖSSS på er. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela