Stress

Publicerad 2013-10-12 19:06:15 i Allmänt,

Ja ni ser rätt. ansiktsmask, helt sjukt. tror nog faktiskt inte att jag använt en på säkert 5 år. haha. Jaja. Här sitter jag i alla fall och har mitt eget spa. Tänkte att jag skulle liksom slappna av ikväll, har dock ett problem. Kan inte riktigt sitta still. Har därför städat hela lägenheten och tvättat upp allting som låg i tvättkorgen samt lagat matlådor och ätit middag. Det som för mig skulle bli en väldigt lugn eftermiddag visade sig bli en ganska hektisk ändå. 
 
Imorgon blir det att jobba litegranna. Längtar så mycket tills på fredag då jag ÄNTLIGEN är ledig. Känns dock som en evighet tills dess. Imorgon blir det middag hemma hos mamma och pappa med david. Vi ska fira min bror som fyllde år för typ två veckor sedan. Men det är alltid så mycket att göra så man vet ju fan inte hur man ska hinna med någonting. 
 
Föresten, våran Podcast är nu ute. Det är bara att gå in och lyssna. Lägger upp den senare eller imorgon här så att ni kan lyssna. Glöm inte att gilla våran facebooksida. puss på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela