Until the end of time

Publicerad 2013-10-09 10:15:42 i Vardag,

God morgon. Detta är första gången på väldigt länge jag faktiskt har fått sova tills jag vaknat. Dock känns det sådär halvkul att vakna med huvudvärken från helvetet men vadå, man kan ju inte mår hur bra som helst... det vore ju katastrof. 
Idag är det onsdag, vilket känns för mig helt okej med tanke på att det är.....trumvirvel... min lediga dag! wiho. Detta betydet: Ett besök hos frissan samt kanske en snabb visit inne på myrorna. Härlig dag, visst?
Jaja, jag ska inte vara längre än så idag (höhö). kanske hör av mig senare. Om ni är lyckligt lottade nog kanske det slinker in en videoblogg. Det var ju trots allt så länge sedan vi faktiskt fick se varandra. Puss och kiss. 
 
Har börjat träna nu också. bra va?! och det här är min sambo, pojkvän, man, fästman, mysgubbe och kille som ni antagligen kommer att få höra ganska mycket om. Så jag tänkte, det är väl lika bra att presentera honom nu. Puss igen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela