vad ska man säga, när allting är sagt?

Publicerad 2013-10-15 22:22:11 i Allmänt,

Hej igen. 
Nu är det tisdag och jag är helt jävla slut i huvudet. Har gått och fått något konstigt i kroppen och något konstigt i huvudet som har gjort mig helt jävla väck på senaste tiden. Har sjukskrivit mig på jobbet och ska till läkaren imorgon för att kolla vad där är för fel på mig med mina konstanta ångest/migränattacker. 
 
Men nog med tråkigheter. Annars mår jag bra. Och det är väl det som räknas. Annars kanske jag ska tillägga att jag har spelat in ungefär 100000 videobloggar men har inte riktigt varit nöjd, men SNART kommer en. kul va?! Tills dess får ni vara med här och läsa istället.
Ska försöka tvinga my att fixa om min design på min blogg men kommer väl antagligen inte lyckas. Hade inte så mycket att säga idag. Men vi hörs imorgon, då lovar jag att komma med en smaskigt inlägg. puss.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mimi

Publicerad 2013-10-16 22:55:49

jaaaa vlogs, askul ju! och krya på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela