hädanefter

Publicerad 2014-02-05 11:47:01 i Allmänt,

Hejhej! 
Kom precis hem från skolan och är helt jävla slut i huvudet, är så himla trött. 
Inte bara det att jag jobbade till 23 igår och började skolan klockan åtta utan också för att jag har åkt på någon jävla förkylning. Är fett jävla snorig och har ont i halsen, tror till och med att jag har lite feber. 
jaja. nog med kagandet. Idag ska jag inte göra ett jävla skit, tänkte kanske plugga lite om jag får ork men annars ska jag bara ligga i soffan och dega. 
Fick en liten fråga av kajsa som jag tänkte besvara:
Hon frågade vad jag skulle göra efter jag har pluggat i 1,5 år. Jo tanken är att jag ska plugga i 3-4 år. Först ska jag plugga sociologi 1,2, och 3 och tänkte senare även plugga arbetsmarknadsvetenskap och management i 1,5 år. Därefter om jag känner lust och ork ska jag plugga lite genusvetenskap efter det. Men det är bara om jag pallar. Och sen är väl tanken att jag ska bli hr-chef i slutändan. Men jag har valt att läsa kurser för att jag inte är 100 på vad jag vill eller vilken väg jag vill gå, men just nu känns det som att jag kommer att hålla min plan. 
Är fortfarande supertaggad och är stensäker på att detta är något jag vill jobba med i framtiden och skulle även kunna tänka mig att fördjupa mig i sociologi och kanske till och med ta en master eller doktorera mig i ämnet. 
Men den som väntar får se, än så länge är allting superkul! 
Nu ska jag lägga mig i soffan och äta lite lunch. PUSSSSS.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela